Wednesday, November 26, 2008

School


macam biasa . membosan kan . hari ni kamis hari tak belajar . tak tahu mana semua cikgu pergi . harap harap pergi mati . well , aku duduk belakang sekali . sbb aku budak paling lembab skali . agak nya kot . so , aku tidur satu masa yg sgt pnjang . tp sebenar nya aku tak boleh tidur . aduh , aku pejam kan mata . belakang aku siapa lagi kalau bukan si Y******** tuh . aku pejam mata sambil dengar bualan si KURATT JUBUR AYAM tuh & the geng die lah .


Kurat Jubur Ayam : u .. nak tao tak . masa cuti , ikot kan hari hari i date dgn bf .

kwn Gemok : oh , really ? omg ! msti cute korang !

si Gemok : mmg .. haha ! sweet gila dia tuh ! ! ! sooooo fucking damn sweet !

dan whatever lah . hayo , date dgn bf pon nak cerita keh ? gila prak kau neh . tak paham aku . aku semolot dgn beribu ribu orang pon aku tak kecoh lah . jakun jakun . malas aku peduli . pergi jahanam . aku rase dorang date dalam kelas jea / HA-HA-HA .

masa rehat macam biasa . saorang jugak . so , aku makan keropok lekor tadi . haha , tiap tiap hari kot kalau dekat sekolah . lupa kan . habis aje makan , beratur masuk kelas . aduh ! science ! tak suka tak suka ! tapi apa kan daya .. pergi mati . aku nak tidur , tapi tak boleh . sebab aku pernah kena attack dengan cikgu neh . tak nak aku kena lagi , malu . haih , tahan . makin lama makin ngan tok , sial . aku tahan . tahan farah ! akhir nya aku tertidur jugak ! oh , biar lah . aku tidur dengan nikmat . "FARAH FARHANA MOHAMMAD !" oh , aku dah tao suara tuh . aku bangun . dengan muka ngantok aku tuh , "YA CIKGU" . "KAMU NI , TIDUR AJE KERJA ! SAYA NAK AWAK BERDIRI BELAKANG !" dgn muka tak cukup tidur aku , aku terpaksa lah pergi .

hayo , ngntok lagi .

bila kelas science dah berakhir . "TERIMA KASIH CIKGU !" aku terus gerak tempat aku . aku duduk . budak kurat jubur ayam belakang aku , "U , BEST TAK TIDUR TADI ? HAHA , MIMPI APA EH ? MIMPI BOyFRIEND ? HIKHIKHIKHIK ." oh , sungguh menyampah aku dgn si kuratt jubur ayam lagi hodoh neh [banyak jerawat] wekkwekk ! . dengan pertama kali nya aku cakap agak panjang dengan dia "TAK LAH , I TAK MIMPI BF LAH . I MANA ADA BF . BUKAN MCM U . U NAK TAO I MIMPI APA ? I MIMPI U KENA LANGGAR LORI . KESIAN U ." dia terus diam dengan pandang tak puas hati . haha , puas hati ku . welkkkk welkk !

akhir nya . aku puas dengan si KURAT JUBUR AYAMM tuh .. HA-HA-HA