Thursday, November 27, 2008

Bosan Dengan Hidup Ini


alam hidup aku , asyik benda sama aje yg berlaku . ahad hingga khamis , bgn pagi , pergi sekolah , balik , makan + minum , tidur smpai petang , onlain tidur balik . itu aje , jumaat-sabtuu , bgn awal pagi , onlain , makan + minum , pergi lepaking (maybe) , jumpa kwn-kwn . hanya tuh aje jdk dalam hidup . bohsan wey bohsan .


satu hari kalau tak disakiti , mmg tak sah . ada aje sbb aku menangis . setiap mlm , ada aje yg aku fikir kan . sedih dgn hidup pon ada . kalau bunuh diri adalah tidak satu dosa , dah lama aku buat . kalau terbunuh diri , boleh ?

tak suka keadaan keliling aku . manusia kalau tak mengutuk satu hari , tak boleh . aku hanya boleh bersabar . aku takot kesabaran aku hilang mcm tuh aje . jgn smpai hilang , mmg kau crik tak akan jmpa . manusia ? gila je bagi aku . semua fake , plastic . tak ada manusia yg betol . aku benci manusia . buat perasaan aku mcm boneka . buat aku macam tak ada perasaan . aku neh anjing keh bagi kau ? hina keh aku neh ? kenapa kau perlus sebok tentang hal aku ? perlu keh ?

kawan kawan di sekolah . semua nya macam gampang . kutuk mengutuk aktiviti harian mereka . aku yang jadi mangsa mereka . kenapa kena ada manusia macam tuh di dalam dunia neh ? ikut kan hati , aku nak aje libas kepala otak diaorg . tp , tuh lah . dalam sekolah . so , aku tak nak masok bilik disiplin . aku masih baik . dekat sekolah aku tak ada kawan . aku pon mmg tak nak kawan dengan budak yang tak matang . bagi aku mereka membohsan kan hidup aku lagi . so , tak perlu lah hidup aku di bohsan kan lagi . pergi jahanam .

handphone . satu hari kalau tak kacau aku , tak boleh . mesti ada . kalau msg dari org yg aku sayang tape lah . neh tah spe spe yg mc , msg nak kenal semua . aku mmg menyampah . nak aje aku tukar no . aku baling telefon bimbit aku . haram jadah .

aku tak suka , bohsan , benci dgn hidup aku . nak igt kan kenangan masa yang lalu . aku tak ada . semua nya pahit bagi aku . tak ada satu pon yang manis . aku kadang-kala cemburu dgn kawan aku yang hidup nya sempurna . bukan nya aku tak bersyukur dgn hidup aku sekarang . tp , tah lah . tuhan aje tahu perasaan aku sekarang .

aku bohsan .