Sunday, November 30, 2008

nothing

aku tak tahu nape dorang dorang semua tuh , cakap atau tulis aku SOMBONG , padahal kan aku ni rajin komen komen dorang tapi dorang tade balas ! tu yang buat aku rase macam dorang ni tak suke aku atau dorang terlampau busy n maybe dorang tak kenal aku , sebab tu aku nak komen komen komen same korang , baru lah tahu sape aku kalo tak memang lah seumur hidup korang takkan layan orang yang korang tak kenal tuh , BODOH ! hahh kan dah dapat tu bodoh . HA-HA . salah korang jugak , sombong ! kate kite sombong . orang jenis aku ni sebenarnye suke berkawan tapi ntah la maybe aku ni sorang pompuan yang tak ................ *potong meeeeeeeeeeeeeeeeemang potong ! sayang , kat skula pon aku solo lebih kurang dua kawan je aku ade , arhhhhh . sengal . maybe semua ni salah akuu aku aku sbb sombong lebih sampaikan kawan sendiri tak nak layan .