Wednesday, November 26, 2008

Musuh Ketat

sumpah aku betul betul bangang dengan sorang budak perempunan ni , bukan aku sorang je yang bangang ramai yang bangang plus nak berdendam dengan die lagi ! HA-HA-HA . padan muke same kau .. itu lah laen kali jangan nak busybody hal orang , haa sekarang kan suda kene tengok sape susah sekarang ni , kau jugak pompuan !

First budak f2 nak carik gaduh nan kau , kengkeng aku relex je dulu gossipgossip ;) cewahhh . buat tak tau . sorang dari keng aku name nabila keng dengan budak f2 yang cari gaduh same pompuan yg aku cakap ni . nabila baek same kitorang ta penah lupe *kowt* hhe . girl f2 ni jahat memang nak kene lah nan aku ni , dorang belum tau lagi penumbuk aku amacam mane kan kan ? hha . lebih hebatt tau !

tyme nak abess skula minggu akhir , ahad isnin selasa rabu khamis . ari ari tu lah tyme gaduh . memang syokk gile lah , hha . kalau boleh biar pompuan tuh mati cepat , sbb dia tu memang patutt buat macam tu , sukesuke . tapi keciann lah jugak . aku taboleh lalai dia da manyak kali bohong , mencuri , terpikain orang . sial kau pompuan !

khamis ; akhir skula . budak pompuan tu tak hadir maybe takutt , hutang aku pon bolum bayar , sengal babi ! kitorang pon nak luahan kan perasaan yang korang ni benci tak pade budak penipu tu , pompuan yang aku cakap tu lah oke . suke keng keng aku benci , nant masuk f2 nak ajar die cukup cukup sampai hingga menjilak cari , HA-HA-HA [ketawe dengan lebih lagi] . ari yg same ...

aku ade bawak foto foto yang dorang nak , pompuan tu tak datang lah ngokk ! kan aku dah cakap . pastu kitorang bakar awh foto die , biat tau rase isi hati kitorang jugak ! saket die macam tu , die belum tau lagi saketnye hati keng keng aku bile tau perangai dia macam tuh !!!

BODOH LAH KAU pompuan !

tapi kitorang sabar sabar sabar && tunggu bile kumpul gie skula buat mesyuarat remaja remaja f2 , hhha . pompuan tu kate nant f2 nak pindah , aku nak tengon same ade die pinda ke tat , die memang MUSUH ketat aku lah . aku benci die sejak aku tengok die lagi , tau lah perangai die macam mane !