Wednesday, November 26, 2008

Berdey Suzi

Happy Birthday Suziana Azmie (:

Moga panjang umo , mura rezeki , happy selalu , moga berjaya saing rmbot smart dgn aku , && menjadi insan yang baek okeh *uhukk bapak xboleh blah ayatt aku nih , hha ;))

berdey kau palink best aku sambott tauh ! [sukesuke] sanad . hope kau suke lah okey hunn . tyme tu at skula untung cikgu cikgu tarak masuk ouh , hha . selamat buat seketika . but tyme tu aku tak puas ati lah , aku tarak rosak majlis kau oke . sayang gile kat kau plus sampai mati kalaw boleh * masuk kubur nant same same* hha . sumpa aku cakap betul !

tyme rehat , aku paling happy sanad ntah nape , kalo pakdo sentuh jea semuan badan tak kire ape pon mest aku happy tau , hha . gile lah aku ni . atau jangan jangan aku suke die kott , betol ke ? haduyaii , tamo gossip lah ngekk ! satu kelas kecoh [gile] ouh . but aku sabar je . try [lupekan] die . kembali kepada cerita berdey bestie ketat aku name suzi ;)) .

aku nak luahan kan segale keburukan die terhadap aku , bud hati aku cakap ;

• kalo kau nak bocor kan , baek tapah lah [pundek] .

• kalo kau nak jugak , hahhh pegilahh , aku tarak kesah .

[tolong] jangan bocor kan .

[die tu dah manyak kali saketkan atie aku]

aku sabar jadik kawan setia kau , kau salu [buli] aku !

OKE LAH, AKU TAU AKU NI TAK matang lagi ! sososososo.... jangan buat aku macam ni oke ;)

suzi kau lah bestie aku , aku paham perasaan kau , sebab itu aku suke kawan nan kau , but sorang minah ni memang [sial] lah . sumpah aku tak suke die ! suke je jadik [penghalang] aku ! bulllllllshitt ;P haterr you moreeeeeeeeeeeee !!
fucker you minah sial !

But its oke lah . kalo rajin tapayah bace oke , sebab cite aku ni mest korang takkan paham lah , hha . bodoh !